dijous, 10 de desembre del 2015

DESCRIPCIÓ / ENDEVINALLA D'UN OBJECTE



La Mar González Català va escriure aquest text l'any passat, amb el professor Bernat Guarné. Passat l'estiu i gairebé el primer trimestre, us proposem l'endevinalla. Podeu enviat la resposta com a comentari a aquest article del blog Textures

Una sala diminuta cau com una gota i apareix darrere els barrots. No tinc ni idea d’on ha vingut. Dins de la saleta, hi ha persones juntament amb un home vestit amb l’uniforme de l’hotel. Aquest fa lliscar els barrots de la gàbia cap a una banda i la gent surt. Faig uns quants passos cap endavant sense saber gaire bé què he de fer. Algú m’empeny des de darrere. Entro a la cambreta, petita com una caixa. L’home de l’uniforme fa lliscar la porta per tancar-la. En realitat en són dues: una tanca dins l’altra de manera que una queda dins, l’altra fora. M’aferro a una barra que sobresurt a la paret, em poso a l’esquerra. Amb un moviment brusc que fa que gairebé caigui, la gabieta salta cap amunt fent pressió des de la part inferior dels seus peus. La caixa fa clics i clacs, trontolla lleugerament mentre es belluga la paret de davant meu que puc veure a través de la porta d’aquella mena de gàbia. Sembla com si anés cap avall però noto que va cap amunt. “Estic volant”, penso.

Mar González Català (2n ESO)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada