dimarts, 5 d’abril del 2016

PREMIS SANT JORDI 2015

A pocs dies perquè s'acabi el termini de lliurament de treballs per als premis Sant Jordi 2016, publiquem un dels últims premis de l'any passat que ens faltava publicar. És el segon premi de poesia de 3r i 4t d'ESO. Podeu felicitar la Hawa Bah Bah, que ara ja és a Batxillerat.


Comiat

Petons, llargues abraçades
I llàgrimes amagades.
És hora de dir-nos adéu,
ja que has de marxar lluny meu.

Tot i ser conscient de l’amor
que il·lumina a cadascú el cor,
la distància ens separarà
i oblidar-nos de tot farà.

Les mans suaument encaixar-nos,
els ulls fixament mirar-nos.
 Coses que vam fer tu i jo junts
 però seran records perduts.

Tenint jo el cor tan robat,
i allò inesperat ha arribat:
el brillant fil que ens va unir
tot just es comença a esvair.

Em pregunto què passarà.
Si el destí, tornar et farà,
o deixaràs de buscar-me
i mai més voldràs trobar-me.

Delicadament besar-nos,
intensament estimar-nos.
Coses que vam fer tu i jo junts
però seran records perduts.

Darrerament et puc sentir
com intentes el meu nom dir.
I amb aquell somriure forçat
t’amagues, sense haver plorat.

Espero que em diguis, ara,
el que sents per mi encara.
Però el silenci t’ofega
i el cor més fort et batega. 

Tots els secrets explicar-nos
sense mots comunicar-nos.
Coses que vam fer tu i jo junts
però seran records enduts.

Dir-me què sents no costa tant
si tant m’has estat estimant.
Però dir-me què sents costa tant
si mai m’has estat estimant.

És veritat el que em deien
les amigues quan ens veien?
Amb els sentiments has jugat,
realment mai m’has estimat.

Amb passió estimar i sentir,
estar amb tu sense mentir.
Coses que jo vaig fer, només,
però ja no ho faré mai més.

Hawa Bah Bah (4t A ESO)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada