divendres, 14 de juny del 2019

SEGON PREMI POESIA 2n CICLE

AUTORA: IMAN FARRUKH





El meu concepte de llibertat :
Només vull sortir del meu cos


Volar lliure en el cel com un ocell,
Ser Incontrolable com les ones del mar,
Vull caure a terra com un meteorit gegant,
Però aixecar-me com si res hagués passat,

Penso córrer per tot arreu del món,
Vull descobrir cada racó de cada ciutat,
Estic disposada a asseure’m, descansar i observar,
Però la idea de parar mai la puc suportar,

Vull tornar a ser lliure com un animal,
I no ser un ninot sistematitzat pel sistema,
M'agradaria aprendre cada dia coses noves,
Per veure les coses des de diferents perspectives,

Desitjaria saber tallar aquestes cordes,
Que em controlen els braços i les cames cada dia,
Vull només sortir d'aquest sistema i cos,
Per poder ser una ànima lliure i salvatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada